Alla inlägg den 25 april 2010

Av Josefin - 25 april 2010 19:22


..BILDER FRÅN HELGEN SOM GÅTT..


     

     

     

     

   

     

     

Av Josefin - 25 april 2010 18:56

Jag känner mig helt slut, det känns som om en dusch och krypa ner under täcket - så hade jag däckat som ett litet barn inom 2 minuter! Vi har haft så jävla fint väder hela helgen och har varit ute massor, tror det bidrar till tröttheten.. man brukar väl bli trött utav frisk luft, det blir iallafall små barn - kan man räkna in sig själv där? Och så har jag mens, för er intresserade, det är nog den största orsaken..är så slö.


Igår var vi på lekplatsen med Katarina & Lie + barn och så Hanna & Martin + barn, ungarna lekte och stojade som vanligt.. solen gassade för fullt och jag vill gärna tro att jag fick lite färg. På kvällen käkade jag Kent lite god middag tillsammans ; fläskfilé i ugnen,hammagjorda potatisklyftor,sallad och sås - sen blev dem mys och slappande i soffan för hela slanten..


Idag blev det lekplatsen igen med Martin,Hanna & Leo några timmar, sedan traskade vi hem till dem och blev bjudna på kaffe.. Hanna lagade mat till ungarna och sen lekte dem för fullt, dem är så goa.. mot slutet sprang dem efter varandra hela tiden , det märks att dem blir mer och mer intresserade utav varandra nu, det är inte bara den där "leka-vid-sidan-om-varandra".. dem "pratar" med varandra på sitt egna lilla sätt, skrattar ihop och verkar bara mer medvetna om varandra. Det är härligt att se dem växa tillsammans, dem små trollen!


Jag håller på att föra över lite bilder tagna nu i helgen, tyvärr glömde jag kameran hemma igår när vi var iväg hela högen - men en massa bilder blev tagna ändå. Ska strax slänga in dem! Kent är iväg med Martin och lilleman somnade redan strax efter 18 ikväll,så jag är all alone! Det är inte så dumt ibland   


Imorrn ska jag och lillfisen iväg och handla SKOR, äntligen kommer vi iväg! Vi blir ensamma hela dagen och kvällen, Kent och några av hans arbetskamrater har blivit ivägbjudna av sin arbetsledare. ( Byggchefen på hans nuvarande bygge ) Dem blir hämtade med limousine på eftermiddagen och blir körda till en fin restaurang där dem ska äta middag ( otippat va? ) och sedan bär det av till Stadion för att se fotbollsmatchen mellan Malmö FF - Djurgården - dem får en egen logé där det bjuds på sprit och mat ( igen ). Vilken jäkla LYX va?! Fancy, pancy   


Så jag och Liam ska ha en liten mysdag vi två, shopping på förmiddagen - sen tänkte jag vi skulle käka lunch någonstans.. 14.3o ska vi vara på BVC för vägning och mätning. Sen blir det nog lekplatsen innan vi dras oss hemåt och håller kväll!


Nu ska jag fixa ett inlägg med bilder..tjohooo!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Josefin heter jag som skriver om vardagliga ting - livet som mamma,sambo,kvinna - you name it! Bor i Malmö tillsammans med världens bästa Kent och vår son Liam som är född den 8 mars 2009.Här finns även hunden Tasha som är 5 år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards