Alla inlägg den 15 april 2010

Av Josefin - 15 april 2010 13:33

Det fina vädret verkar hålla i sig, fan vad skönt det är ute - solen skiner för fullt och det är bara så underbart!Vi har tillbringat även denna dag ute, Katta och hennes kids ( Isabella & Theodor ) kom till lekplatsen här i Limhamn och lekte med oss - eller barnen lekte rättare sagt. Vi drack kaffe och jagade barn emellanåt :) Vi var hemma för en dryg timma sedan, Liam käkade lunch och sedan slockande han omedelbart.. den friska luften är kanon för sömnen!


Vi var praktiskt taget ute hela gårdagen, på förmiddagen var vi som tidigare nämnt ute med Hanna & Leo - sen hem för lunch och middagsvila. Efter mellisen drog jag med mig barn + hund ut i 2 timmar, vi gick ner mot stranden.. Liam sprang runt på gräset och plockade sten medans Tasha solade.. hon älskar verkligen sol och värme. Så, jag behöver väl inte påpeka att jag älskar denna årstid? Sommaren är också välkommen, men just nu är jag tacksam bara över att kunna sitta ute med lilleman.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Josefin heter jag som skriver om vardagliga ting - livet som mamma,sambo,kvinna - you name it! Bor i Malmö tillsammans med världens bästa Kent och vår son Liam som är född den 8 mars 2009.Här finns även hunden Tasha som är 5 år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards