Alla inlägg den 13 april 2010

Av Josefin - 13 april 2010 09:11

Denna morgonen ändrades ju drastiskt och alla planer för dagen fick läggas på hyllan.. allting började bra, med duschning,frukost osv. Jag hade precis blivit klar med smink och kläder och skulle " ta itu " med Liam, dvs klä på honom och greja. Sen var tanken att vi skulle möta upp Hanna & Leo och sticka till Öppna Förskolan..



Men så blev det alltså inte.


Rätt som det är kaskadkräks Liam på vardagsrumsgolvet 3 gånger på raken, det var spyor överallt och han storgrät samtidigt som han hulkade. Lilla älsklingen! Snabbt in i badrummet för att duscha av honom, varpå han kräks där också.. han var ledsen! Grät och hulkade om vartannat.. efter en stund verkade det ändå lugna ner sig och jag bäddade iordning hans säng med handdukar och la honom för han var så himla hängig. Han somnade ganska snabbt och sover ännu.. Usch. Man kan ju hoppas att det var något tillfälligt och inte någon magsjuka som satt igång, det kom så hastigt och lustigt. Han åt sin morgonvälling som vanligt, sen var han visserligen lite gnällig och mjäkig - men det var inget jag reflekterade över förrän efteråt. Time will tell - på återseende mina vänner!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Josefin heter jag som skriver om vardagliga ting - livet som mamma,sambo,kvinna - you name it! Bor i Malmö tillsammans med världens bästa Kent och vår son Liam som är född den 8 mars 2009.Här finns även hunden Tasha som är 5 år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards