Alla inlägg den 21 april 2010

Av Josefin - 21 april 2010 08:56


Nu så, är han mer eller mindre återställd - vår lilla Liam! Diarrén är borta och inatt fick han sova utan några blöjbyten, det tackar vi för! Och givetvis ( inte för att jag hade förväntat mig något annat ) så ösregnar det dagen till ära, just den dagen han mår bra och vi hade tänkt gå ut. Varför inte? :)


Hur som helst, vi myser här hemma istället.. just nu sitter han på golvet och leker med sina I drömmarnas trädgård - figurer och tittar på I drömmarnas trädgård på tv- variation, vad är det? Haha, han är så go! Klockan 12 ska jag tvätta och DET mina vänner, är väl behövligt efter dessa dagar i diarréernas värld! Nästintill hälften av lillemans kläder ligger i tvätten, likaså dussintals av hans sängkläder, handdukar m.m så jag ser faktiskt fram emot tvättiden idag.


Det blev förresten å att jag tvättade fönstrena häromdagen, dem blev så rena och fina så - äntligen! Vårstädade hela lägenheten, rensade bort gamla kläder som inte används mer och städade ur alla köksskåp m.m


För övrigt så hoppas jag att inget drastiskt sker imorgon eller på fredag, för då tänkte jag nämligen försöka komma iväg och handla skor.. ännu en sak som är mer än nödvändigt. Vi får se vad som händer, jag och Liam var på Lindex en sväng igår ( dem ligger här i centrum ju ) och jag fyndade jeans till mig på rean + strumpor, utebyxor och lite annat smått till lilleman. Men ett par snygga, hela och rena skor till det - vore ju inte dumt.  Nu, nu ska jag ta mig en kopp kaffe och mysa med min trollunge.. tjingeling!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Josefin heter jag som skriver om vardagliga ting - livet som mamma,sambo,kvinna - you name it! Bor i Malmö tillsammans med världens bästa Kent och vår son Liam som är född den 8 mars 2009.Här finns även hunden Tasha som är 5 år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards